HMFC, uw partner

HMFC neemt uw volledige administratie en rompslomp uit handen zodat u hier geen omkijken meer naar hebt. Wij zijn in staat om uw volledige administratie geheel te automatiseren. Daarmee kunt u veel tijd besparen op uw administratie.

Bij HMFC heeft u direct real-time inzicht in uw financiën zodat u nooit meer voor verassingen komt te staan. Daarnaast zijn wij persoonlijk betrokken bij uw onderneming en geven u advies wanneer u dit nodig heeft.

Uw boekhouding online geregeld

Maak een keuze uit één van onze pakketten. Wij zorgen ervoor dat alles geregeld wordt.

✓ Online verwerken van uw volledige administratie (inclusief bankkoppeling)
✓ Opstellen & indienen van de BTW-aangifte (omzetbelasting)
✓ Opstellen & indienen van de IB-aangifte
✓ Opstellen van de jaarcijfers (wanneer dit van toepassing is)
✓ Analyse & advies

Met e-boekhouden heeft u altijd inzicht in uw cijfers en kunt u waar nodig direct schakelen. Met HMFC als partner heeft u genoeg tijd over om te ondernemen!


Uw facturen en bonnetjes online aanleveren

Dit kan op drie verschillende manieren:

✓ Via de speciale app kunt u direct een foto maken van een factuur of bon en deze met één simpele knop uploaden. Wij doen de rest!

✓ Via de website online uploaden in uw eigen dashboard. U kunt ook u andere bonnetjes en facturen die u eerder heeft geupload online bekijken.

✓ Via een speciaal e-mail adres die direct is gekoppeld aan uw boekhoudpakket. Wanneer u facturen binnenkrijgt kunt u deze direct doorsturen naar uw persoonlijke e-mail adres. Binnen 5 seconden staan ze in uw administratie zonder er verder iets voor te hoeven doen.

Vrijblijvend gesprek


Koppeling met uw bankrekening

Door gebruik te maken van een speciale koppeling met uw bankrekening kunnen wij zoveel mogelijk handelingen volledig automatiseren. Hierbij moet u bijvoorbeeld denken aan het inlezen van uw bankmutaties. Omdat alle mutataties direct bij ons binnenkomen kunnen wij snel stappen nemen en hierdoor bent u altijd verzekerd van real-time inzicht in uw financiële zaken!


Maak zelf uw facturen

In uw nieuwe administratie heeft u de mogelijkheid om zeer eenvoudig direct online een factuur te maken. Daarnaast richten wij dit systeem zodanig in dat facturen direct naar de klant en naar ons verstuurd kunnen worden. Op deze manier bespaart u een hoop tijd en moeite. U ontvangt geld, wij zorgen op de achtergrond dat alles goed geregeld wordt.

Daarnaast heeft u direct inzicht in al uw facturen en hoeft u nooit meer uit te zoeken welke klanten u nog moeten betalen. 


Een goed gesprek onder het genot van een kop koffie!

Omdat elke ondernemer en zijn of haar onderneming uniek is vinden wij het belangrijk om persoonlijk kennis te maken. In dit vrijblijvende gesprek kunnen we bepalen hoe wij u het beste kunnen ondersteunen.

Bel ons gerust, wij staan voor uw klaar.

BEL: 085-0185745